Nagłówek
Aktualności
-
Zapraszamy na szkolenie grupowe „Szwaczka”
Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy ogłasza nabór na szkolenie grupowe „Szwaczka”
-
Szkolenie z umiejętności aktywnego poszukiwania pracy.
W dniach od 08.09.2014 r. do 26.09.2014 r. odbędzie się szkolenie z umiejętności aktywnego poszukiwania pracy.
-
Dofinansowanie dla przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy.
Wolne środki w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy dla skierowanych bezrobotnych.
-
Bon szkoleniowy.
Nowa forma wsparcia skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia umożliwiająca skierowanie bezrobotnego na wskazane przez niego szkolenie oraz opłacenia kosztów, które zostaną poniesione w związku z podjęciem szkolenia.
-
Bon stażowy.
Nowa forma wsparcia skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia umożliwiająca odbycie stażu u pracodawcy wskazanego przez bezrobotnego na okres 6 miesięcy.
-
Bon na zasiedlenie.
Nowa forma wsparcia skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia zamierzających podjąć poza miejscem dotychczasowego zamieszkania zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą.
-
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie działań integracyjnych w ramach Programu Aktywizacja i Integracja.
-
Wykaz porad grupowych organizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy – Centrum Aktywizacji Zawodowej - w IV kwartale 2014roku
Doradcy zawodowi zapraszają do udziału w poradach grupowych planowanych w IV kwartale 2014 r.
-
Pożyczki dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą.
Pożyczki dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą. „Warmińsko Mazurski Fundusz NA START” – projekt dla przyszłych przedsiębiorców.
-
Dofinansowanie dla przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych.
Wolne środki na utworzenie 1 stanowiska pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej.