Zadania Wydziału Projektów Własnych

Do zakresu zadań Wydziału Projektów Własnych należy w szczególności:
  1. realizacja projektu PSF, w szczególności poprzez:
  1. wsparcie przedsiębiorców i ich pracowników w procesie podnoszenia swoich kompetencji, w szczególności poprzez identyfikację potrzeb rozwojowych,
  2. organizację wsparcia, w tym pomoc w wyborze usług rozwojowych zgodnie z podejściem popytowym gwarantującym przedsiębiorcy możliwość dokonania swobodnego wyboru usług rozwojowych w ramach oferty dostępnej w Bazie Usług Rozwojowych,
  3. przygotowanie umów o dofinansowanie usług rozwojowych,
  4. bieżącą współpracę z przedsiębiorcami w zakresie wprowadzania zmian do umów na realizację usług rozwojowych, w tym przygotowywanie aneksów do umów,
  5. monitorowanie i kontrola prawidłowości udzielonego wsparcia przedsiębiorcom, w tym przeprowadzanie wizyt monitoringowych na miejscu realizacji usług rozwojowych,
  6. zapewnienie dostępu do aktualnej informacji na temat Podmiotowego Systemu Finansowania i Bazy Usług Rozwojowych,
  7. aktualizację wniosku o dofinansowanie wraz z harmonogramem płatności;
  8. przygotowywanie wniosków o płatność,
  9. wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
  10. współpracę z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności PARP oraz IZ;
  1. inicjowanie i wdrażanie projektów własnych WUP, innych niż PSF, w szczególności poprzez:
  1. realizację zadań i działań merytorycznych zgodnie z zatwierdzonymi wnioskami o dofinansowanie,
  2. bieżące monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego realizowanych projektów,
  3. przygotowywanie wniosków o płatność i innych dokumentów związanych z procesem rozliczania projektów,
przygotowywanie propozycji zmian w realizowanych projektach celem ich przekazania do odpowiednich instytucji do zatwierdzenia

nnk.asset.publisher.info.header