Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy funkcjonuje w systemie jednozmianowym. Pracownicy wykonują pracę w siedzibie Urzędu w godzinach od 7.30 do 15.30, pozostają do dyspozycji klientów Urzędu w godzinach 8.00-14.00. Z uwagi na ogłoszony od 20 marca 2020 r. stan epidemii na terenie RP zalecaną formą załatwiania spraw w Urzędzie jest kontakt telefoniczny, listowny, mailowy na adres olni@up.gov.pl, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w systemie e-PUAP lub strony internetowej www.praca.gov.pl.
Zapewniono także możliwość osobistego załatwiania spraw po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Urzędu. Zgodnie z obowiązującymi przepisami w każdym pomieszczeniu Urzędu dopuszczono możliwość przebywania jednego interesanta na każde stanowisko obsługi. Dodatkowo na stanowiskach obsługi zamontowano parawany antywirusowe, które mają zapewnić bezpieczeństwo klientów i pracowników. Na korytarzu Urzędu zostały wyznaczone strefy dla klientów oczekujących w odległości co najmniej 1,5 metra oraz zamontowano dwa łokciowe dozowniki płynu do dezynfekcji rąk. Obecnie nie są organizowane spotkania grupowe z bezrobotnymi.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o korzystanie z wizyt osobistych wyłącznie w szczególnych sprawach oraz o stosowanie przyłbic ochronnych, maseczek oraz płynu do dezynfekcji rąk.
Telefony do Urzędu:
Sekretariat – 89 6250 130;
Rejestracja – 89 6250 171;
Oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi i zezwoleń na prace, wnioski o wydanie zaświadczeń, wnioski o dodatki aktywizacyjne – 89 6250 163 lub 89 6250 164;
Zgłoszenia ofert pracy, informacje o podjęciu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej – 89 6250 153 lub 89 6250 161;
Dofinansowania w ramach Tarczy Antykryzysowej – 89 6250 151;
Aktywne formy – 89 6250 152, 89 6250 156 lub 89 6250 157;
Doradcy zawodowi/doradcy klienta – 89 6250 154 lub 896250 155.
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników szczególne zasady sanitarne będą stosowane do odwołania epidemii.