Wydawca treści

Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy realizuje Projekt pn. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie nidzickim (I)” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus



Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy  realizuje Projekt  pn. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie nidzickim (I)" w ramach
programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 (FEWiM 2021-2027)
 
Priorytet 7 Rynek Pracy,
Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych.
  1. Celem projektu jest zwiększenie możliwości zatrudnienia  95 osób bezrobotnych z powiatu nidzickiego, zwłaszcza znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy, które maja problemy z wejściem i utrzymaniem się na rynku pracy.
  2. Okres realizacji projektu 01.01.2023 - 30.06.2024
  3. Zadania:
  1. Pośrednictwo pracy/poradnictwo zawodowe – 95 osób;
  2. Prace interwencyjne u przedsiębiorców/pracodawców – 20 osób;
  3. Staż – 43 osoby;
  4. Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy – 6 osób;
  5. Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej – 19 osób;
  6. Bon szkoleniowy – 7 osób.
  1. Grupa docelowa: 95 osób bezrobotnych ( 53K/42M) zarejestrowanych w PUP, zwłaszcza tych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, w tym:
  1. Osoby młode w wieku 18-29 lat, w tym w szczególności te, które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu - tzw. osoby z kategorii NEET,
  • osoby w wieku 18-29 lat występują w projekcie w proporcji co najmniej takiej samej, jak proporcja tej kategorii osób w rejestrze osób bezrobotnych danego PUP tj. 27,26% - 26 osób (14K/12M);
  • osoby w wieku 18-29 lat z kategorii NEET stanowią co najmniej 10% ogółu uczestników projektu – 10 osób;
  • w ciągu czterech miesięcy osobom młodym zostanie zapewniona wysokiej jakości oferta zatrudnienia, dalszego kształcenia, przyuczenia do zawodu lub stażu. Okres czterech miesięcy, w ciągu których należy udzielić wsparcia liczony jest od dnia przystąpienia osoby młodej do projektu;
  • udział w projekcie osób w wieku 18-29 lat jest poprzedzony oceną umiejętności cyfrowych (z uwzględnieniem możliwości psychofizycznych danej osoby).Uzyskanie wyniku bardzo dobrego lub dobrego kwalifikuje osobą bezrobotna do udzielenia wsparcia w ramach projektu.
  1.  Osoby w wieku 30 lat i więcej, należących do jednej z następujących grup:
  • osoby w wieku 55 lat i więcej -  3 osoby (2K/1M);
  • kobiety – 53 osoby;
  • osoby z niepełnosprawnościami – 2 osoby (1K/1M);
  • osoby długotrwale bezrobotne – 29 osób (16K/13M). Osoby długotrwale bezrobotne stanowią co najmniej 30% ogółu uczestników projektu;
  • osoby o niskich kwalifikacjach – 25 osób.
  1.   Wskaźniki rezultatu:
  1. Liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek -   55 osób (30K/25M);
  1. Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 6 osób(3K/3M);
  2. Inne wskaźniki produktu:
  1. Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie – 2     
      osoby (1K/1M);
  2. Liczba osób, które otrzymały bezzwrotne środki na podjęcie działalności gospodarczej w programie – 19 osób (10K/9M).
  1. Wartość projektu – 1 534 476,95 zł.
  2. Wysokość wkładu Funduszy Europejskich -  1 304 305,40 zł.

Załączniki

Klauzula informacyjna dla osoby
Klauzula informacyjna dla osoby.docx 56 KB
plakat
plakat.pdf 157 KB
Informacja nt. realizacji zadań finansowanych FEWM
Informacja nt. realizacji zadań finansowanych FEWM.docx 65 KB
Informacja o KPON
Informacja o KPON.docx 38 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Dotacje na działalność gospodarczą

Załączniki

Regulamin przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej - pdf
Regulamin przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej - pdf.pdf 766 KB
Wniosek o dotację na podjęcie działalności gospodarczej
Wniosek o dotację na podjęcie działalności gospodarczej.doc 224 KB
Wniosek o dotację na podjęcie działalności gospodarczej
Wniosek o dotację na podjęcie działalności gospodarczej.pdf 1497 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Załącznik nr 5 (pdf)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Załącznik nr 5 (pdf).pdf 1234 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Załącznik nr 5 (xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Załącznik nr 5 (xlsx).xlsx 63 KB
Oświadczenie poręczyciela dotacja (pdf)
Oświadczenie poręczyciela dotacja (pdf).pdf 1275 KB
Oświadczenie współmałżonka wnioskodawcy dotacja (pdf)
Oświadczenie współmałżonka wnioskodawcy dotacja (pdf).pdf 714 KB
Rozliczenie kwot wydatkowanej dotacji FP
Rozliczenie kwot wydatkowanej dotacji FP pdf.pdf 212 KB
Rozliczenie kwot wydatkowanej dotacji FP
Rozliczenie kwot wydatkowanej dotacji FP doc.doc 55 KB
Rozliczenie kwot wydatkowanej dotacji FEWiM
Rozliczenie kwot wydatkowanej dotacji FEWiM.pdf 254 KB
Rozliczenie kwot wydatkowanej dotacji FEWiM
Rozliczenie kwot wydatkowanej dotacji FEWiM.doc 201 KB

Prace interwencyjne

Załączniki

Wniosek o organizację prac interwencyjnych
Wniosek o organizację prac interwencyjnych.doc 211 KB
Wniosek o organizację prac interwencyjnych
Wniosek o organizację prac interwencyjnych.pdf 1178 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Załącznik nr 6 (pdf)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Załącznik nr 6 (pdf).pdf 1234 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Załącznik nr 6 (xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Załącznik nr 6 (xlsx).xlsx 63 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie - Załącznik nr 7 (doc)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie - Załącznik nr 7 (doc).docx 14 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie - Załącznik nr 7 (pdf)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie - Załącznik nr 7 (pdf).pdf 346 KB
Wniosek o refundację prac interwencyjnych (doc)
Wniosek o refundację prac interwencyjnych (doc).docx 121 KB
Wniosek o refundację prac interwencyjnych (pdf)
Wniosek o refundację prac interwencyjnych (pdf).pdf 630 KB
Wniosek o refundację prac interwencyjnych FEWiM pdf
Wniosek o refundację prac interwencyjnych FEWiM pdf.pdf 494 KB
Wniosek o refundację prac interwencyjnych FEWiM
Wniosek o refundację prac interwencyjnych FEWiM.docx 174 KB

Wyposażenie-doposażenie stanowisk pracy

Załączniki

Wniosek o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
Wniosek o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.doc 277 KB
Wniosek o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
Wniosek o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.pdf 791 KB
Wniosek o refundację kosztów stanowiska pracy - opieka lub usługi rehabilitacyjne dla dzieci (doc)
Wniosek o refundację kosztów stanowiska pracy - opieka lub usługi rehabilitacyjne dla dzieci (doc).doc 265 KB
Wniosek o refundację kosztów stanowiska pracy - opieka lub usługi rehabilitacyjne dla dzieci (pdf)
Wniosek o refundację kosztów stanowiska pracy - opieka lub usługi rehabilitacyjne dla dzieci (pdf).pdf 618 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (pdf)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (pdf).pdf 1233 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (xlsx).xlsx 63 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie (doc)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie (doc).docx 14 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie (pdf)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie (pdf).pdf 273 KB
Rozliczenie wydatków na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy FEWiM
Rozliczenie wydatków na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy FEWiM.doc 94 KB
Rozliczenie wydatków na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy FEWiM (pdf)
Rozliczenie wydatków na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy FEWiM (pdf).pdf 396 KB
Rozliczenie wydatków na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy FP
Rozliczenie wydatków na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy FP.doc 55 KB
Rozliczenie wydatków na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy FP pdf
Rozliczenie wydatków na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy FP pdf.pdf 347 KB
Oświadczenie poręczyciela wyposażenie - doposażenie (pdf)
Oświadczenie poręczyciela wyposażenie - doposażenie (pdf).pdf 1258 KB
Oświadczenie współmałżonka wnioskodawcy wyposażenie - doposażenie (pdf)
Oświadczenie współmałżonka wnioskodawcy wyposażenie - doposażenie (pdf).pdf 697 KB

Ulga dla przedsiębiorców zatrudniających żołnierzy Obrony Terytorialnej lub Aktywnej Rezerwy


Zostań Żołnierzem Wojsk Obrony Terytorialnej (WOT)

​​​​​Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy zaprasza na spotkania informacyjne pod hasłem Zostań Żołnierzem Wojsk Obrony Terytorialnej (WOT)          
 

Spotkania odbędą się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Nidzicy w dniach:

  • 11.02.2025 r. w godz. 9:00-10:00, sala nr 23
  • 25.02.2025r.  w godz. 9:00-10:00, sala nr 23


Chcesz wstąpić do Wojska Polskiego? Dobrze trafiłeś!
Nie czekaj, zgłoś się już dziś!   

Osoby zainteresowane proszone są o kontakt osobisty lub telefoniczny PUP Nidzica pok. nr 16 ; Tel. (89) 625 01 55, (89) 625 01 54
Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy!
           


Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji